mandag den 25. marts 2013

Marts favorit

Her i Marts har jeg været helt vild med de gule farver...Mon det er pga påsken??
Jeg har stadig ferie med børnene og vi startede dagen med gangnam style og Lego klodser ud over hele huset. En tur hos den lokale healer og da Matil tog sig en middagslur, fik jeg kørt 3 stk pudebetræk igennem symaskinen.




Marts retrostof favorit er dette smukke stof, som jeg har
vundet i en give away hos Tungelunden.






Merle har afprøvet puderne.
Hun nyder virkelig at have fri.
Det lilla stof er også fra Tungelunden og det grønne har jeg fået af Jo fra Brumbas-Brumbas






4 kommentarer:

  1. Ihh - det er flot!

    Jeg synes ellers ikke det er så tit man falder over virkelig lækkert gult retrostof

    SvarSlet
  2. Så fine de er.. Rigtig god påske :-)

    SvarSlet
  3. Thi hi, jeg har også haft gang i det grønne stof i dag :) fine puder

    SvarSlet
  4. Dejlige farver - man bliver helt glad.

    God påske her fra Rødekro ;O)

    Mona

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...