fredag den 12. oktober 2012

DIY Pixibogs etui




Hvis ikke man vil have knude på elastikken, så brug ca. 10 cm 


Jeg laver 3 af gangen, så har jeg altid en sød gave liggende..



Tape elastikken fast, så bliver den hvor den skal 
og det kan nemt pilles af når den er færdig.


Ydersiden ligges på, ret mod ret, nåle i og sy langs kanten.


Husk at efterlad et hul, så du kan vende det... klip hjørnerne!


Vend etui'et og skub hjørnerne ud med en blyant.


Sy langs kanten og den er færdig.......Ü
God fornøjelse.



14 kommentarer:

  1. Rigtig fin Diy -:) jeg har Dem også altid liggende i min "gave kasse" . Du laver flotte ting-:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød... Tak skal du have..
      Kh Anja.

      Slet
  2. Ihhh, det er smart. Har netop siddet med alle min datters Pixi-bøger, tror jeg skal prøve din DIY, om et par måneder skal vi nemlig på togtur, så er det jo smart.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig smart og nemt... God fornøjelse Christina.
      Rigtig god weekend og jeg glæder mig til at se resultatet....Ü

      Slet
  3. GENIAL diy!
    kh. Sarah

    SvarSlet
  4. Helt igennem fantastisk DIY, den skal jeg helt sikkert afprøve en af dagene!!! Tror min symaskine skal pakkes ud og installeres ordentligt på kontoret/krearummet :o)

    SvarSlet
  5. Hvor er jeg glad for at du har lavet denne! Jeg må straks have lavet sådan en fin DIY.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  6. altså - JEG skal ikke lave en DIY - jeg skal lave et etui:-)

    SvarSlet
  7. Sikke en sød idé... Det skal jeg da helt sikkert have lavet til at have med på sommerferien.. Tak for DIY! :)

    SvarSlet
  8. First of all I want to say excellent blog! I had a quick question
    in which I'd like to ask if you do not mind. I was interested to find
    out how you center yourself and clear your thoughts before
    writing. I have had difficulty clearing my thoughts in getting my
    thoughts out there. I do take pleasure in writing but it just seems like the first 10
    to 15 minutes are usually wasted just trying to figure out how to begin.
    Any ideas or tips? Many thanks!

    my web-site ... stride rite water shoes

    SvarSlet
  9. Tak for en super DIY - jeg har allerede lavet 12 stk. Dejligt afstessende :)
    KH Micha

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt. Dejligt at du kunne bruge min Diy ; )

      Slet
  10. Hello, of course this paragraph is genuinely pleasant and I have learned
    lot of things from it on the topic of blogging. thanks.


    Feel free to visit my weblog Dean Graziosi

    SvarSlet
  11. SÅ fine!!
    Jeg må fluks have fat i nogen pixi-bøger igen (min datter har desværre lavet pyssenysser af alle mine gamle..), så jeg har en undskyldning for at give mig i kast med sådan et etui - eller to.
    Tak for deling af en overskuelig DIY - tror på at mine fumlefingre godt kan :)
    Og dejlig nede på jorden og inspirerende blog du har!
    Mvh Christina

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...