fredag den 29. marts 2013

F = ferie og fræk frotté

Sidste år købte jeg 3 meter lækker lækker frotté og ved i hvad, jeg havde glemt det....?
Da jeg så i tirsdags begyndte at rode i krea skabet, ja så dukkede det pludselig op. Fik syet 3 hagesmække med det der våd-stof bagpå! (Jeg kan ikke lige komme på hvad det hedder : )




Selvom vi har ferie, står begge børn op kl 6:05, så vi har allerede leget med Hello Kitty, bygget hule, leget med Lego og senere skal der males på æg. 
Jeg dur ikke til det der pustning af æg, det minder mig om fødegangen og jeg har heller ikke brug for flere blodspringninger i hovedet..... 

Har du en god ide...?




7 kommentarer:

  1. Vådliggerlagen? :-)
    Hvor er det bare nogle fine smække! Overlocker du dem på vrangen først, eller hvordan???
    Vi har haft sådan en plasticdut til æggepustning. Tror den var købt i Panduro. Men de har jo nok lukket idag...
    God påske!
    Kh.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marlene. Jeg klipper ud og overlocker hele vej rundt.
      Jeg fik Ivan til at puste vores æg ; )... men skal have købt sådan en plasticdut.
      God påske.

      Slet
  2. Hvor er de flotte.
    Skøn blog du har og sikke mange fine ting du laver :)
    God påske.

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Linette.
      Rigtig god påske til dig.
      Kh Anja.

      Slet
  3. Det er rigtig fine! Er det med gummibagside? Er på udkig efter stof til hagesmækker til Knud - så hvis du vil sælge noget af det orange med prikkerne er jeg meget interesseret.
    VH Tina (msknit.blogspot.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina.
      Der er vådliggerlagen på bagsiden... Frotte siden ud af.
      Hvor stort et stykke skal du bruge?
      Jeg har købt det hos Husflid i KBH de har også netbutik.
      Send mig en mail
      Kaktusseranja@gmail.com

      Slet
  4. Rigtig lækre farver og smart at overlocke kanten - det skal jeg da vist prøve:-) Tak for inspirationen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...