søndag den 31. marts 2013

Flere tasker : )

Cafepusletasken er klar til lille fætter Oliver. Sorte pingviner fra stof 2000, foret med orange retro blomster. Min svigerinde Anja..... i får lige lidt sjov info...

Min kæreste hedder som i nok ved Ivan og han har en lillesøster som hedder Anja. 
Jeg hedder også Anja og hvad tror i så min bror hedder....???
Ivan selvfølgelig  Ü
Det kan godt give lidt forvirring, især når søskende giver hinanden julegaver : )

Nå men min svigerinde Anja, har selv bestemt farverne samt lynlås og cafepusletasken er bare blevet så flot. Glæder mig til at give hende den senere idag.






3 make-up punge har også været igennem symaskinen, klar til nye ejere.




Dagen står på endnu en påskefrokost.
Rigtig god dag derude.
Anja.






8 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Jeg må altså også få fat i den lynlåstrykfod snart - gik lidt død i det sidst, da det drillede meget at se pyntesting, der rent faktisk pyntede ;o).

    Sjov - bonus info - hvad er sandsynligheden lige for det? ;o)

    SvarSlet
  2. Drønlækker i de farver....

    Det er lidt ligesom min storebror - han giftede sig med en Inge (min storesøster hedder også Inge), som har en datter der hedder Karen (og det hedder jeg så)...
    Det kan også være lettere forvirrende til jul

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da sjovt når sådan noget sker...

      Slet
  3. Hvor er den fin Anja, er helt vild med farverne :)

    SvarSlet
  4. Super flotte Anja, du kan jo bare det der;-)

    SvarSlet
  5. De er så fine. Elsker det orange foer i pusletasken

    SvarSlet
  6. Har du ikke en DIY på cafepusletasken?? :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...