torsdag den 9. oktober 2014

Mig tid

På lørdag skal jeg til blogtræf i Rødekro. Det er æ piche fra æ kreaklub der har arrangeret træffet og hvor er jeg glad for at de har overskud til det. Træffet bliver holdt i Rødekro, i den gymnastikhal hvor jeg som barn har brugt mange timer på at spille håndbold, fodbold, badminton, gymnastik og modtaget godte pose fra julemanden ; )
Jeg trænger SÅ meget til at komme ud og snakke med andre voksne og suge ny inspiration til mig. 




Jeg skal ha lille Mila med, så det er nok begrænset hvad jeg får syet, men jeg håber. Er gået igang med af klippe ud og gøre klar.




Blusen er til Matil, den vil jeg gerne ha' syet færdig i kreaklubben i aften. 




Stof skabet er blevet sorteret og bunken her skal med til træf på lørdag, måske der er nogen der vil bytte. 

1 kommentar:

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...