torsdag den 17. oktober 2013

Tjek tjek tjek...

Her i efterårsferien har jeg bestemt mig for, at få afsluttet en del af alle de ufærdige projekter der ligger på mit sybord. Udover det, skulle jeg også male soveværelset og badeværelset samt spraymale nogle af alle de ting, der stå i kø for at få en makeover Ü
Begge værelser er blevet malet og har fået en ordentligt omgang hovedrengøring... Arhmen det er skønt.
Et par bukser til Matil er også blevet færdige og en kjole til Merle mangler kun lige at få lynlås i ryggen... På sybordet ligger stadig 2 sæt sengetøj, en tunika og et cover som skal syes, før det er lovligt at klippe i det nye stof Ü










5 kommentarer:

  1. Ja, man kan hurtig have FOR mange projekter ved maskinen igang.....

    SvarSlet
  2. Jeg har også lavet en liste med ting, der skal afsluttet inden jeg må begynde noget nyt. Det er sjovt som en liste kan få tingene hurtigere færdig. Hvor er det en lækker farve bukserne har :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  3. Du har da haft en aktiv ferie må man sige!
    Og de der bukser er for lækre!!

    SvarSlet
  4. Uh, kender godt det med ikke at må starte nye syprojekter før andre er færdige. Det holder dog sjældent, for lige pludselig dukker en ny ide op der er for god til ikke at gøre den til virkelighed. Det er en super lækker farve bukserne har.

    SvarSlet
  5. Men det klarer du hurtigt - og se lige alle de lækre ting du får ud af det... SÅ skønt!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...