mandag den 28. oktober 2013

Jeg brækker mig snart...

af alle de piller. F*** jeg gider ikke mere, jeg er aldrig aldrig syg, men lige pludselig bliver man bare ramt af alt. 1 måned med tandpine. Efterårsferien startede med at jeg fik ondt i ryggen og ja, det har jeg stadigt. Så blev jeg også forkølet og efter at havde snottet i 9 dage, udviklede det sig til bihulebetændelse og feber....FUCK det gør ondt.
Lørdag morgen dopede jeg mig og tog med veninden til Kreativ messe. Efter et par timer var der ikke mere energi tilbage og har trods ryg-smerter lagt på sofaen lige siden....ARHHHHHHHHHHH skulle vist være blevet hjemme : (



Har lyst til at stille mig op ude i haven og håbe på at orkanen vil blæse mig langt væk..... 

9 kommentarer:

  1. Årh, din stakkel! Sikke dog noget møg. Ind under dynen, ned med noget varm hyldebærsuppe og få guds skyld sovet det væk! Jeg håber snart du er ovnpå. KRAM

    SvarSlet
  2. Uh du er da også uheldig :( rigtig god bedring

    SvarSlet
  3. Øv hvor træls. Håber du snart får det bedre. Hader også bare at være syg.

    SvarSlet
  4. God bedring. Bihulebetændelse er ikke morsomt.

    SvarSlet
  5. Åh, hvor træls! Jeg HADER også at være syg - jeg var aldrig syg som teenager, men efter jeg fik børn, fanger jeg alle mulige vira :-S Rigtig god bedring, også med den dér ryg!!
    Kh. Trine

    SvarSlet
  6. Åh din stakkel, det er uheldigt at blive ramt af så meget på en gang.
    Rigtig god bedring

    SvarSlet
  7. Jamen søde Anja, sikke da en omgang. Håber dog ik du blæste væk... Og at alt er bedre nu;-)

    SvarSlet
  8. Tak for alle jeres søde beskeder, det varmer rigtig meget når man bare ligger og har ondt af sig selv...
    Feberen er væk, jeg kan igen spise, hovedpinen er lettet og jeg blæste ikke væk i mandags Ü
    Klar til at arbejde igen og hovedet er fyldt med nye ideer.
    Kh Anja.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...