mandag den 29. juli 2013

Så er jeg

hjemvendt efter 3 ugers ferie med campingvogn.... Det har været så hyggeligt og vi har virkelig nydt at være sammen... MEN GUD hvor har jeg savnet symaskinen og mine "stoffer"
Hæklenålen har været igang og udover etuiet til alle hæklenålene, har jeg også fået lavet 2 punge. De er så søde og virkelig nemme at lave.




I får også lige et par billeder fra ferien Ü








Vi holder lige en uges ferie mere inden vi starter på arb igen. 
Symaskinen har også allerede været igang.... Ü
Kig med imorgen




6 kommentarer:

  1. ser ud til at have været en dejlig ferie :)

    SvarSlet
  2. Lækre billeder fra en dejlig ferie, heldige dig, at du har en uges ferie mere.
    Glæder mig til at se, hvad du viser frem i morgen ;-)

    SvarSlet
  3. Velkommen hjem - vi glæder os til at se hvad du har fået lavet :)

    SvarSlet
  4. Velkommen hjem fra ferie, det ser dejligt ud :)
    Glæder mig til at se hvad du har fået lavet...

    SvarSlet
  5. Det ser sørme dejligt ud - og de hæklede punge er da for søde! Er det egen opskrift?

    SvarSlet
  6. Jeg er ikke sikker, men mener at opskriften er fra häklenfelt.blogspot.com

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...