lørdag den 8. juni 2013

Vinderen af kage konkurrencen blev

Anja.... fra Christiansfeld. Hun havde lavet en rigtig flot kage med fondant, så det var ok at jeg tabte. 


Vinder kagen kan i se i baggrunden. 
Min kage bestod af 6 lag, den startede med en lys bund og blev så mere og mere lilla. Inden i var der italiensk marengs smørcreme vendt med smeltet hvid chokolade. 
Idag var jeg til messe, det var SÅ koldt men mange gæster. Fik solgt for en 600 kr og jeg fik hygget og snakket med rigtig rigtig mange. 
Nu ligger jeg i min seng, skal lige have mig en time på øjet inden revy aftenen med god mad starter : ) 

3 kommentarer:

  1. Nu er jeg helt ærlig.....men det der fondant det ser jo fint ud, men bvadr det er bare for sukker-fyldt-stift for mig. Så hellere din som er bagt fra bunden.

    SvarSlet
  2. Hvor er du skøn. Tak søde Libbie.

    SvarSlet
  3. uhmm den ser for lækker ud... er helt enig med Libbie, det der sukker fondant er bare for sødt...

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...