torsdag den 10. januar 2013

Så blev man 33 år.....

I dag er det min fødselsdag. Det blev fejret med rundstykker, røræg og bacon...uhmm. Ivan tog på arbejde og jeg kørte børnene hen til den kommunale tandpleje, hvor de havde en date. Bagefter kørte vi i Kolding storcenter, hvor der blev hygget med madpakker og drikkedunk i indkøbsvognen. Imens børnene spiste, fik jeg shoppet i stof 2000, jeg manglede nemlig 25000 meter hvid tråd!.... til hvad????.... til MIN NYE OVERLOCKER..... 

Hip Hop Hurra.




Hele familien har samlet ind, så jeg kunne få denne skønne Pfaff maskine. 


                                       


Jeg fik også en lækker lækker jakke




Plus en Kähler Sirio Stage og en Hoptimist som skal byttes til en Hoptimist Birdie.




Vi har haft en rigtig dejlig dag og jeg glæder mig til at komme igang med overlockeren, den er blevet prøvekørt og den spinder jo som en kat.....MIAV MIAV




God aften
Smil Anja 33 ; )


6 kommentarer:

  1. Kæmpe tillykke Anja. Fedt at u har fået en overlocker. Glæder mig så meget til at se jeres samarbejde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina. Håber i har haft en dejlig tur. Jeg glæder mig skam også til samarbejdet.....og til det der med tøjsyning.
      Kh Anja.

      Slet
  2. Tilykke med dagen.myder som en hyggelig en af slagsen. Og sikke nogle dejlig gaver. Ja når man først får gang i den overlocker kan man ikke undvære den igen:-)

    SvarSlet
  3. Ej hvor en fed gave du der har fået!! Glæder mig til at se hvad i finder på. Du vil blive så glad for den maskine, og slet ikke forstå at du har kunnet leve uden :) også dejlige gave du ellers har fået.

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdag 33 er jo ingen alder ;O) glæder mig til at se hvad du får lavet med dit nye legetøj.

    Mona

    SvarSlet
  5. Kære Anja
    Jeg har (næsten) gået glip af din fødselsdag! Et kæmpe stort forsinket TILLYKKE med dagen, herfra!!

    Det ser ud til at have været en skøn dag, og sikke nogle fine gaver du fik! :)

    Ønsker dig en skøn weekend videre!

    Stort KNUS til dig!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...