søndag den 30. december 2012

New year = New style

Nye puder skal der til. Var så uheldig, at vaske alle vores pudebetræk med noget blåt stof som selvfølgelig smittede af på ALT...: (





Stoffet er fra Ikea og pipingbåndene er homemade. Fik rigtig øvet mig i at sy lynlåse i, men der skal vist flere forsøg til, før jeg er helt tilfreds..
Vi har også fået pakket alt julepynten væk. Det er nu skønt at få friske blomster i vaserne og drømme om foråret og de lyse tider. (Vasen og lysestagen fik jeg i julegave)


Rigtig god aften til jer alle.... Knus Anja.


3 kommentarer:

  1. Wao Anja, det var da dejligt med et par nye puder, når man nu er så (u)heldig at farve de andre :) lækre gaver du der har fået dig, jeg fik selv den lille kähler vase til fødselsdag, glæder mig til det bliver sommer og blomstervejr, så jeg kan sætte blomster i den...

    Godt nytår til dig og familien

    SvarSlet
  2. Hej Anja
    Flotte puder du har fået syet! Rigtig uheldigt med det der blå stof, der smittede af i vask! Jeg kender det godt,-selv når man tror man har farve-sorteret rigtig, så sker der altså nogle gange, og det er bare så ærgeligt! Godt du kan kunsten at sy :0)

    Igen: Rigtig godt nyt år!

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar

    1. Det er rigtig trælst men hvem kan ikke bruge nye puder....Ü
      Håber i er kommer godt ind i det nye år.
      Kh Anja.

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...