torsdag den 9. august 2012

Fingerringe med garn på!

Og blomster-spænder....*



Man skal lede rigtig længe, for at finde så smart en ring-holder som min..** 
(En tom cola-kasse beklædt med sølvpapir......!)

I weekenden er der loppemarked men jeg kan desværre ikke selv deltage. Jeg er dog blevet spurgt om jeg ikke kunne tænke mig en lille stand og det vil jeg selvfølgelig rigtig gerne...tak søde Anette. 

Jeg har derfor været igang med at producere og det er blevet til 
20 hæklede ringe, i 20 forskellige farver. 
Har allerede udpeget 4 farver som jeg selv skal eje Ü

Ringene koster 30,- pr stk




Blomster hårspænderne er hæklet med dobbelt garn og syet på sølv knækspænder.

40,- pr par

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...