søndag den 3. juli 2016

Mobilholder til campingvogn

I vores campingvogn mangler der i min side af sengen, en lille hylde til mobilen. Er ikke så vild med at borer hul og skrue i væggene, så jeg har fundet på denne lille holder der kan hænge på sengegavlen.


Du skal bruge: stof der er ca 10x68 cm.

Fold det på midten og sy hele vejen rundt, undlad et par cm i toppen, så du kan vende det. 


Vend lommen og stryg. 


Fold bunden op, så det passer til mobilen, brillerne eller bogen. Hvis det er til en mobil, sy et knaphul eller klip et hul i bunden til opladerledningen, inden du syr siderne fast. 



For at den kan hænge på sengegavlen syr jeg en ny lomme, hvor jeg putter et stykke hårdt plastik eller pap ind i. Det gør at lommen ikke kan smutte/glide ned i sengen. 
Jeg folder på bagsiden, så det passer til mit plastik og syr.



Skubber plastikket ind på plads og putter det ned bag sengegavlen. Lommen er færdig.


Håber at i kan bruge min diy... 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...