torsdag den 23. oktober 2014

Krea træf

I lørdags tog Mila og jeg til krea træf i hjortshøj. Det var Nanna og Jonna der havde inviteret til træf på Jonna's skole.1,5 time på motorvejen med en pige på 3 måneder, hvordan skulle det mon gå? Men Mila sov hele vejen, imens jeg hørte popmusik i radioen. Mødet med alle de skønne krea piger var fantastisk. Jeg fik syet det jeg havde forventet, snakket og samlet en masse ny inspiration. 






I pakkelegen vandt jeg gaven fra Nanna, de flotteste ophæng og en lækker halskæde som allerede er taget i brug. 
Tusinde tak for en dejlig dag. 

2 kommentarer:

  1. Lyder hyggeligt og ser hyggeligt ud. Fedt at du kaster dig ud i det selvom du har baby "på slæb" :-)

    SvarSlet
  2. Det var simpelthen hyggeligt at ses igen og dejligt skønne Mila var med:-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...