søndag den 7. juli 2013

Baby sengesæt

Blomstret retro sengesæt med et touch af koral neon.... I love it. Bare det var mig det skulle ligge og putte i det. Er så misundelig, så jeg er nødt til at købe mere stof af Rikke, så jeg kan sy et sæt til Merle.






Nu holder symaskinerne ferie, har ellers købt masser af nyt stof og nye kjole mønstre. mit hovede er også fyldt med ideer og det kriblet i fingrene men det må vente. Imorgen tager vi på camping i 2 måske 3 uger. Jeg glæder mig og har selvfølgelig pakket hæklenålen og mange nye og gamle opskrifter ; ) 

Rigtig god ferie.
Smil Anja.

2 kommentarer:

  1. Nøj hvor er de smukke Anja, somme tider bander jeg også vores dobbeltdyne langt væk for ville elske at putte mig i retro-sengetøj...
    Måske jeg bare skal køre den igennem overlockeren så har vi 2!

    SvarSlet
  2. Flot sengetøj!! Det er i det hele taget nogle superflotte ting du laver - jeg har straks føjet dig til min blogliste :-)
    . . . . og du er naturligvis velkommen til at kigge forbi hos mig :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...