søndag den 2. september 2012

Almost done

med de nye vinduer...... Jeg er overlykkelig, hvor er det bare blevet super super flot. 

TAK TAK TAK FOR HJÆLPEN.


Her er vinduet i soveværelset, det er blevet lyst og hvor bliver det skønt med vinduet.


Den store terrassedør er magen til den gamle, denne kan bare holde tæt og åbner som en drøm... Ny udgang fra køkkenet, den kan jeg mærke, at jeg får brugt rigtig rigtig meget.


Så er der mad til håndværkerne....Ü

Over and out...... zzzz...zzz

God søndag.








4 kommentarer:

  1. Wauw Anja, det er blevet total godt!!
    Skøn terrasse I har :)
    Forstår godt du/I er trætte nu. Jeg har lige smidt laksen på bordet så over and out for nu for mit vedkommende også, manden er sendt i kælderen efter vin :)
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Libbie...hvor er du sød*
      Det er da også mega sejt af dig, lige at løbe 21,51 km.... Det er bare noget jeg aldrig kommer til at gennemføre, er faktisk lidt misundelig, for jeg ville rigtig godt kunne løbe mere end 1 km, uden at være fuldstændig færdig... :(
      Har selv lige åbnet en flaske iskold rose....
      God aften ; )
      Kh Anja.

      Slet
  2. Det ser super flot ud :)
    Fortsat god aften
    Kh. Anne-Sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne-Sofie.
      Håber du har haft en god fødselsdag og sikke nogle flotte gaver.
      Kh Anja*

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...