søndag den 26. februar 2012

Kager

Holdte min fødselsdag for familien og selvfølgelig skulle der en kage på bordet.
Havde en masse lagkage bunde liggene i fryseren, som skulle bruges, så det blev en dobbelt op kage.







Kagen bestod af 3 hjemmebagte vaniljebunde, 1 chokobund og 1 drømmekagebund.
Lagt sammen med Købecreme (som min kæreste bedst kan lide) som jeg blander op med pisketfløde, så den bliver lidt luftigere og til sidst.......masser, masser af bananer.
Personligt er jeg ikke selv vild med Bananlagkage, men min kæreste Ivan, vil meget gerne føre en af sine familie tradition videre i vores lille familie...;) Den er jeg bare med på.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...